piątek, 29 lipca 2016

Kartka z misiem

Witajcie!
dziś komplet z okazji pierwszych urodzin.



Kartkę ozdobiłam papierami z Galerii Papieru oraz Galerii Rae. W centrum kartki przykleiłam obrazek z uroczymi pluszakami, który pochodzi z Digital Paper by Janet, wkoło niego dodałam kwiaty z Wild Orchid Crafts i urodzinowe baloniki.
 




Do kompletu zrobiłam pudełko z okienkiem, przez które wygląda  para misiów.



Dziękuję za wizytę i każdy komentarz :*
Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Słodziutka kartka :-))) Grafika ,kolory idealnie pasują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, radosna karteczka z uroczą grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest urocza, kolorki, kompozycja są idealne, podoba mi się również "patent" z napisem na składanym paseczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplecik w cudownym kolorze! Twoje prace zachwycają :)Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona tym kompletem,jest cudowny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ słodziutko, pięknie, wspaniały zestaw, cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko wyszedł Ci ten komplet! Przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplecik, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy zestaw, piekna kartka wesoła i urocza i super że pudełko takie c&s zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej kartce od pierwszego wejrzenia. Może dlatego, że pomimo wielu elementów jest bardzo delikatna i dziewczęca. Pudełko zaś domyka wszystko na ostatni guzik.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...