środa, 6 kwietnia 2016

Ziolono mi

Witam po malej przerwie :)

Dziś zapraszam Was do zabawy razem z nami w Rapakivi, gdzie właśnie ruszyło zielone wyzwanie z tablica inspiracyjną. Ja przygotowałam kartkę w soczystych kolorach z kwiatowa kompozycją. 


Na bazę DL przykleiłam papier  Cozy&Warm, na którym umieściłam papier Winter Elegance z wyciętymi na rogach ażurami. Ułożyłam kompozycję z kwiatów, listków i sznurka, dodałam udrapowana wstążkę a na koniec ochlapałam tuszami splash.




Mood board, którym inspirujemy się w tym wyzwaniu wygląda tak:

http://scrapakivi.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-z-gosciem-52.html

Zapraszam do zabawy z nami. Zajrzyjcie na blog Rapakivi i zobaczcie piękne inspiracje dziewczyn.

Zieloną kartkę zgłaszam na wyzwanie "Zielono mi" ze sklepem Zielone Koty w Diabelskim Młynie

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/04/bardzo-kocie-diabelskie-wyzwanie.html

http://zielonekoty.pl/

Dziękuję za ciepłe słowa i odwiedzanie mojego bloga. Bez Was prowadzenie go nie miałoby sensu. Dziękuję :*

26 komentarzy:

  1. śliczne to wykrojnikowe tło i kwiatowa kompozycja taka wiosenna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna, świetna soczysta zieleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Piękna kompozycja kwiatowa i ażurowe tło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wiosennie! Kolorystyka rewelacja! I w ogóle całość odlotowo-zielona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Cudne ażurowe tło i kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, zielono i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna energia , super zieloności

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że tu trafiłam, kartka niesamowicie piękna, cudowne ażury-co to?:) bedę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Cieszę się, że będziesz do mnie zaglądać. :)
      Ażury to zestaw wykrojników memory box-Distressed Baptisia.

      Usuń
  9. Śliczna kartka, świetnie wyglądają te ażurowe wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo zrobiłaś. Piękna, soczysta zieleń.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo zrobiłaś. Piękna, soczysta zieleń.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka , pięknie się prezentuje ten ażurowy wzorek

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest, taka świeża i wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazieleniło się pięknie i wiosennie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na taką pogodę - kartka jak najbardziej się nadaje - jest żywa i wesoła. A te delikatne kwiaty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam te puchate kwiaty z Rapakivi. Po ostatnim zlocie we Wrocławiu mam ich sporo. Wszędzie się pięknie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudna zielona kartelucha! Przecudna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...