niedziela, 13 marca 2016

Radosne LO

Witajcie,

słoneczko pięknie przygrzewa, w ogrodzie pojawiły się pierwsze kwiaty więc i na biurku zrobiło się też bardziej kolorowo. 
Sięgnęłam po najnowszą kolekcję papierów 13@rts "Out of the blue", autorstwa Olgi Heldwein zaprezentowaną na ostatnim zlocie w Craft Wawa i na kanale ustream.tv, gdzie także razem z Olgą można było wykonać mediowy layout. Natchniona tą prezentacją i ja zrobiłam swoje LO.
Papier Posy if colors sam w sobie jest tak pięknie przygotowany, że nie wymaga budowania większej kompozycji, wystarczyło więc dodać tylko zdjęcie i kilka kwiatów, zabawionych mgiełkami, by pasowały kolorystycznie, kilka dodatkowych zacieków i chlapań, i scrap gotowy.
 




Na koniec pochwalę się Wam jeszcze jaką piękną nagrodę otrzymałam ze Scrap Butiku za wygraną w Urodzinowym HOP BLOG. :)

 


Dziękuję za wizyty i pozostawione komentarze pod poprzednimi pracami. 
Życzę Wam udanej niedzieli :)

10 komentarzy:

  1. Wiolu, scrap jest cudny! Oglądałam pokaz Olgi i U Ciebie nauka nie poszła w las :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i super wygrana....ja nie umiem robić na LO małej pracy zawsze mi wychodzi tak dużo materiałów chociaz chcę zrobić skromniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:)
      Mi też się zawsze wydaje,że kompozycja jest zbyt biedna ale boję się też pójść w drugą stronę i przesadzić.

      Usuń
  3. Kolejne cudo z Twoich rąk! Gratuluję wygranej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już podziwiałam na FB ale przybiegłam tutaj po szczegóły:) Fajnie sie rozwijasz mediowo - czekam na kolejne prace:) I gratuluję pięknej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,piękne dzielo,gratuluje wygranej:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudną pracę zrobiłaś :).

    Gratuluję super wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap! Bardzo podoba mi się jego kolorystyka :)
    I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny scrap :) taki energetyczny i radosny :)

    a wygranej gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko, gratuluję wygranej-szczęściara :) ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...