piątek, 21 sierpnia 2015

Notes na przepisy

Witam :)

Dziś chcę Wam pokazać przepiśnik, który zrobiłam w ramach inspiracji do "Pomysł na papier" w Rapakivi.
 Tym razem na warsztat wzięłyśmy papier A Hint of Pepper w urocze, szare groszki. 


Gotowy notes okleiłam papierami A Hint of Pepper 2, A Hint of Pepper 4. Dodałam wycinanki, tekturki, napis i trochę taśmy washi.






Dziękuję za wszystkie odwiedziny i ciepłe słowa, jakie pozostawiacie pod moimi pracami.
Życzę Wam udanego weekendu.

P.S. Do dziś Agnieszka nie zgłosiła się do mnie w sprawie podania adresu do wysyłki przydasi z candy. :(
Czekam z nadzieją, że jednak się odezwie. Poczekam jeszcze do jutra, a wieczorem w sobotę, jeśli nie będę miała żadnej wiadomości, podam kolejną osobę.

Pozdrawiam serdecznie :)


W pracy wykorzystałam:




18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę kolekcję. A przepiśnik śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw kolorystyczny - super wyszło Wioluś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest, zachwyciła mnie jego urocza kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te groszki, a notesik fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten notesik to pewnie marzenie każdej kuchareczki :D! Całość jest cudowna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przepiśnik! Podoba mi się ten zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notesik i przyjemnie będzie w nim spisywać smakowitości:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny ten papier w grochy :) a przepiśnik baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny przepiśnik ;D świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zestawienie papierów, końcowy efekt baaaardzo apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ta kolekcja się prezentuje na przepiśniku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...