niedziela, 26 kwietnia 2015

Tabliczka z imieniem

Witajcie :)

Jakiś czas temu miałam przyjemność zrobić tabliczkę dla Miłoszka.Oprócz imienia dodałam na niej kilka chłopięcych akcentów, by była bardziej wesoła i oczywiście, by się coś na niej działo. Zebrałam więc kolorowe papiery z Galeii Rae, z których na podstawie kursów Agnieszki zrobiłam samochód i odlotową rakietę. Samo imię powstało z liter wyciętych przez Asię. Odrysowałam je na różnych, kolorowych papierach i nakleiłam na tekturki. Dodałam kilka guzików i tak oto powstała tabliczka.




Na jej rewersie umieściłam znaczenie imienia, metryczkę z datą urodzin, godziną, miejscem, itp. Rogi wzmocniłam narożnikami stosowanymi m.in. do albumów. Dzięki temu będą one mniej narażone na zaginanie.

Pozdrawiam Was jeszcze niedzielnie i życzę udanego tygodnia, pełnego twórczych chwil. :)
Dziękuję także za Wasze wizyty i ciepłe słowa. :*

20 komentarzy:

  1. Świetna, podoba i się na niej dosłownie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest rewelacyjna! Radosna i idealna dla chłopczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zawieszka! Bardzo spodobał mi się także księżyc z kraterami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się wszystko podoba,śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna - będzie wspaniałą ozdobą!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczka jest rewelacyjna !!!!
    I jaka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Wiolu. Super w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna! Podziwiam precyzję wycięcia liter. Autko i rakieta świetne. Całość wyszła kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale radosna i kolorowa zawieszka :) Na pewno będzie super ozdobą pokoiku Miłoszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza jest :)
    Fajne takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, super te "męskie" akcenty wyszły :)) kolory idealnie wybrane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna tabliczka! Baardzo kolorowa i męska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jak słodko!! Fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna. Imię bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...