czwartek, 23 kwietnia 2015

Kartka wg mapki

Witajcie w ten piękny wiosenny poranek. :)
Słoneczko świeci i z przyjemnością rozpoczynam ten dzień. Pokażę Wam więc kartkę z odrobiną promieni słońca na szarym tle. Kartkę zrobiłam do mapki Chimery. Wy również możecie zmierzyć się z nią w wyzwaniu Scrapgangu.


Do zrobienia swojej kartki wykorzystałam papiery z Galerii Rae. Poszczególne warstwy podklejałam na kosteczki dystansowe. Dodałam trochę taśmy washi, kilka trybików i napis z Rosy Owl. Na koniec wszystko delikatnie otapowałam farba akrylową i ochlapałam tuszami splash.




Na koniec jeszcze układ, na podstawie którego skomponowałam swoją pracę.


Zapraszam wszystkich do zabawy razem z nami na blogu Scrapgangu.
Serdecznie dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło i życzę udanego dnia. :)

17 komentarzy:

  1. No proszę, widzę że moje szare tło wędruje sobie.:-))
    Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Strasznie podobają mi się kolory i to jak pięknie je połączyłaś. Zresztą cały układ jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka !!!
    Ładne papiery no i świetny pomysł z tagiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten tagowy pierwszy plan. Karteczka jest cudowna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna interpretacja mapki! Kartka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest, zachwyciła mnie baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pokombinowane:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota, ślicznie wyszła Ci karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mega ciekawa i oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna interpretacja mapki w rewelacyjnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie przełożyłaś mapkę na kartkę Wiolu!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...