piątek, 29 sierpnia 2014

świecznik

Zbliżają się długie wieczory i właśnie z myślą o nich ozdobiłam drewniany świecznik.
Wybrałam kolory, tak by trochę rozweselały otoczenie. :)


Soczystą zieleń papieru "Ale plama! - Plask!" zestawiłam z fioletem "W kratkę FBŻ - Continuum w fiolecie". Zrezygnowałam z bogatego ozdabiania i przykleiłam tylko koronkę wyciętą dziurkaczem brzegowym Marthy Stewart oraz kilka perełek.


Teraz tylko wystarczy włożyć małe świeczki/podgrzewacze, podpalić knoty i cieszyć się blaskiem migoczących światełek. :)

Pozdrawiam Was cieplutko.

21 komentarzy:

  1. wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Uwielbiam to połączenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł, idealny na jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, mocna kolorystyka. Super te perełki dodają mu lekkości. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam już na blogu Galerii Rae... Cudo,idealne na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to wiesz jak się zabezpieczyć przed jesienną szaroburością :))))
    Przyzwyczaiłaś mnie do bogactwa kwiecia i innych dodatków na swoich pracach, a tu taki minimalizm. I dobrze, bo czasem warto dać mniej niż za dużo.
    Ale, ale .... patrzę, patrzę, nawet okulary założyłam i choć się staram to nijak nie widzę tych kilku perełek. Rozmnożyły się czy co?????? :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest uroczy. Przepiękne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i jak motyw na świeczniku pasuje do serwetki na stole
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca w swojej prostocie... Świetne jest to połączenie soczystych kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczniczek jest piękny, uroczy.....
    Uwielbiam patrzeć na ozdabiane świeczniki.
    A Twój jest świetny.
    Ładna kolorystyka i delikatne ale efektowne ozdobienie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Żywe kolory rozweselą każdy jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świecznik jest bardzo uroczy taki elegancki i spokojny:)
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ma śliczne żywe kolory, które na pewno zadziałają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory! Idealne na rozgrzanie długich jesiennych wieczorów!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny - chociaż u mnie stałby nieużywany, z moim roztrzepaniem zaraz byłby pochlapany woskiem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny muszę pomsleć o czymś podobnym do łazienki

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem niewiele trzeba aby wyszło pięknie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...