sobota, 13 kwietnia 2013

Kopertowka-odsłona druga

Dziś kopertówka nieco inaczej. Zwyczajna kartka, ozdobiona tak by wyglądała jak koperta.


 Do tego stempelek rozetka z Agaterii, kwiatuszki własnej roboty, motylek, perełki.

Za oknem świeci słoneczko. Chyba wiosna przyszła na dobre. :)

Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe słowa, zostawione pod postem z kopertówką. Ogromnie miło było je czytać, zwłaszcza gdy leży się w łóżku, uziemiona straszliwie złośliwym wirusem. :*
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę udanego weekendu. :)

16 komentarzy:

  1. Kwiatuszki przepiękne!!! Zdradź jak je zrobiłaś :) I ta nastemplowana serwetka dodaje lekkości i uroku pracy. Całość - doskonała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kwiatuszki są wycięte wykrojnikiem (http://www.scrappasja.pl/index.php?p3558,wykrojniki-kwiatki-i-azurowy-lisc-lr0128 swój kupiłam w scrapcafe, ale ten jest identyczny)z papieru czerpanego. Środki białych potuszowałam. Potem zwilżyłam wodą i mocno zgniotłam. Pozostawiłam do delikatnego wyschnięcia, rozprostowałam ale nie do końca, by widać było zagniecenia. Brałam po dwa kwiatuszki, robiłam dziurkę szpikulcem i w środki wkładałam pręciki. Jakby było coś niezrozumiałe pytaj. :)
      Monia robi tak: http://monika-jot.blogspot.com/2011/11/wiosennie.html
      Ja uczyłam się on Niej na kursie na żywo, ale na tym też dużo widać. Polecam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł i świetne wykonanie. Śliczna jest ta kartka :) Kwiatki wyszły Ci przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne kwiaty! Cudenka. Przesliczna kopertowka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje kwiatuszki Wiolciu i cała kartka też jest urocza !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta karteczka. Też zakupiłam sobie ten stempelek rozetkę :)) A kwiatuszki śliczne. Eh, jak mnie się marzy big shot :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita karteczka! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i pomysłowa, cudne kwiatuszki:) Pozdrawiam Wiolu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na kopertówkę :) śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły Ci te kwiatuszki :) Całość prześliczna.
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka i kwiatuszki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś nie zdradziła na wstępie, że to imitacja kopertówki to myślę,iż nikt na to by nie wpadł.
    Fantastycznie kwiatki wyszły Ci spod rąk.
    Na marginesie .... wiesz z czym mi sie kojarzy centralnie umieszczony element? W dzieciństwie robiliśmy takie niby obrazki na ziemi i przykrywaliśmy szybką :) Miało to jakąś nazwę , ale .... wyleciało mi z głowy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję dziewczęta. :*
    Asikazj te kwiatuszki możesz zrobić nie używając wykrojnika. Wystarczy, że wytniesz sobie nożyczkami kwiatuszki o sześciu płatkach.
    Betina, ja nie robiłam takich obrazków, ale to ciekawe. Jak sobie przypomnisz to koniecznie daj mi znać jak się to nazywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci ta kopertóweczka wyszła. Świetny patent z ażurowym stempelkiem- wyszło tak baaardzo leciutko i elegancko. Kwiatuszki- wymiatają- to się nazywa już poziom Master kwiatkotwórstwa! BARDZO mi się całokształt podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...