sobota, 9 marca 2013

Urodzinowa

Witam Was serdecznie.
U mnie za oknem znów zima. Wszędzie biało i wieje. :(
Mam nadzieję, że u Was bardziej wiosenna pogoda.

Dziś karteczka na urodziny. Oczywiście była okazja by znów chwycić za promarkery. Strasznie wciągnęło mnie to kolorowanie. Jeszcze daleko mi do Was dziewczyny ale ciągle się uczę. Chętnie słucham rad i mam nadzieję kolorować coraz lepiej. :)

  

 Dziękuję pięknie, że do mnie zaglądacie i pozostawiacie tyle ciepłych słów.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu. :)

P.S. Będę chwalipięta ;)  Pamiętacie walentynkę ze stemplem z Agaterii z tego posta?
Została wyróżniona. :) Cieszę się ogromnie :))))))))))))))))

6 komentarzy:

  1. Piękna! Uwielbiam takie pastelowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka !
    Kolorujesz super,mniej samokrytyki Wiolu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, fajnie tą wstążeczkę wmontowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka, świetnie pokolorowany obrazek, podoba mi się też użycie zielonego wianuszka :)
    Wyróżnienia gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :*
    Karteczka dla Gabrysi urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wyróżnienia .... lepiej kolorować przecież wyszło Ci idealnie... ja to takich rzeczy nie startuję ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...